Luni, 14 septembrie, a avut loc la Hotelul Astoria din Iasi, conferinta de presa organizata de JCI Iasi cu ocazia lansarii oficiale a proiectului “Pluseaza prin antreprenoriat“.
La conferinta de presa au participat presedintele JCI Iasi, Gabriel Comorasu, managerul de proiect, Bogdan Baianu, trainerii Laura Birhala si Severin Sanzianu, Geo Diaconescu, asistent de proiect, membri JCI Iasi si JCI Vaslui, reprezentanti din media ieseana.

Scopul proiectului este dezvoltarea de cunostinte si competente antreprenoriale pentru a crea un mediu economic de calitate si pentru a sustine cresterea numarului de afaceri coordonate de catre manageri
antrenati. Acest scop reflecta acoperirea nevoilor principale ale pietei: competente manageriale, performanta si dezvoltarea spiritului antreprenorial.

Cu aceasta ocazie s-a lansat site-ul oficial al proiectului : www.antreprenoriat.eu, site prin intermediul caruia oricine doreste sa se implice intr-o cariera antreprenoriala are posibilitatea de a se inscrie ca participant.

Continutului formularelor va fi decisiv in alegerea a 60 de persoane (30 din Iasi si 30 din Vaslui) care  vor participa la cate doua sesiuni de training pentru fiecare judet in parte, precum si o sesiune de training comuna intr-o locatie ce va fi stabilita ulterior.

Grupului tinta i s-au pregatit 2 module de instruire: trainingul introductiv cu notiuni care vizeaza instruire organizationala si trainingul avansat axat pe instruirea vocationala pe fiecare din cele 4 domenii de interes în care vor fi împartiti participantii : servicii, comert, productie si IT.

Pe baza evolutiei din timpul formarii, câte un participant din fiecare domeniu va fi sustinut in definirea afacerii proprii primind un premiu in bani. De asemenea, cel mai important premiu va fi acordat participantului care va aborda cea mai originala industrie. 5 persoane vor primi premii în valoare de 19.000 RON în urma prestaiiei lor din cadrul programului de formare. Acestea vor fi decise pe baza temelor efectuate si pe baza interesului manifestat în cele 6 zile de training. Premiul pentru cel mai inovativ proiect va fi primit de o singura persoana. Cele 5 persoane câstigatoare vor beneficia de coaching pe termen de 3 luni.

Participarea este asigurata prin finantare europeana (Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013, Domeniul Major de Interventie 3.1: “Promovarea Culturii Antreprenoriale”)

Fotografii de la lansarea proiectului puteti vedea la adresa:
http://picasaweb.google.com/adrian.mironescu/ConfPresaPluseazaPrinAntreprenoriat14092009#, prin amabilitatea colegului nostru Adi Mironescu.

Mai multe detalii privind programul si modalitatea de inscriere gasiti pe site-ul proiectului : www.antreprenoriat.eu.

Referinte media : Tele’M